Tuesday, May 5, 2009

UITM here i come.....!!

lama seyhh aku tak memblog..hehe..sekarang ni bz sket ar..dengan dah mula keje la apa la..hmmm

BTW,belum terlewat untuk aku gitau yang aku dapat UITM...!!!! memang macam like a dream come true...aku dah lama nak masuk UITM...! and the best part is I can do the course that i longing to do..apa lagi kalau bukan TESL...!!!

lagi bertambah best ada member bila masuk nanti...ANAS pun dapat gak..! tapi pity untuk AMMAR dia tak dapat..kalau tak,kitorang tiga da blaja skali..

Neway,aku bersyukur pada ALLah coz bagi aku UITM nih..memang rezeki aku..hehe..
aku berjanji nanti masok nak prove yang aku pun leh berjaya..nak balas jasa ibu bapa n tolong dorang..nanti tanak maen2 dah..aku nak wat yang TERBAIK...!!!muahaha...

x lupe gak congratz kat kengkawan yang dapat UPU n MATRIK...bersama2 menuju kejayaan ..hahaha..sampai sini dulu lah memblog..daaaa....xD

No comments:

Post a Comment