Friday, May 29, 2009

After a week in UiTM..!!

waduh...sudah lama aku tak memblog kat sini..windu la plak..hehe..=D

arini sempat la nak memblog coz balik umah my auntie,kalu tak,ari2 bz ngadap assigment (ceh,baru dapat 3 assgnment da mrungut..haha) aku da sminggu da dok UiTM skang..feeling?? ermm WONDERFUL, AMAZING, n FANTASTIC..perghhh manyak tol adjectives..haha..aku da dapat ramai kawan siot..kira satu floor tu aku kawan la..(dah budak2 TESL dok satu floor)

aku da anggap UITM cam my second home..hehe..roomate yang aku dapat pun ok gak..FARIS,AM n DIN (APEK)..dorang sume nih memang kawan gempak..selain tu banyak gi kengkwan aku..kalau nak list memang tak muat..haha..bsides that,the lecturers that i got also really amazing..MISS NISA,SITI,ATIFAH, besides that SIR NAZA,RAZIF n ADI pun ok gak..dorang memang sempoi..erm..ha..aku da bleh maen futsal ari2 skang n dah pun dapat nama timangan iaitu TORRES..!!! haha..akhirnya aku dah diiktiraf..food?? kitorang makan luar skang coz kafe dalam kampus lum bukak gi coz dak2 diploma lum masuk gi..tapi,still makanan sedap bangat..!! bout TESL?? aku dah buat keputusan yang betul amek course nih coz memang sesuai ngan aku..nak citer mmg detail..hehe..

aku blog smpai sini dulu..pasni aku akn memblog sekerap yang mungkin...overall,UITM LIFE IS THE BEST...!!! IDUP UITM MELAKA..heeee

No comments:

Post a Comment