Thursday, April 30, 2009

X-Men Origin:Wolverine




haloo...lama giler aku tak memblog nih..rindu la plak..haha




kemarin aku ngan membe2(DANIAL,NAZRUL,ANAS,OMAQ,APEK,HAZIQ) aku gi tengok wayang kat jitra..of coz ar kitorang gi tengok 'lelaki X'...premiere plak tu,kira rombongan orang perlih yang pertama ah gi tengok..muahaha...=D




Tapi aku bukan nak citer tu kat dalam blog nih..kalau citer kang,tokey wayang n DVD of coz ar rugi...aku plak yang jadi scapegoat..aku nak citer pengalaman pegi tu..aku ase jantung aku punya hayat topup lagi 4 hingga 5 taun gak ar..haha..mana taknye,dari sebelum naek bas lagi dah gelak cam histeria..berlanjutanlah sampai kitorang balik perlih..




memang tak bleh lupa ar kat moment2 cam:


1) aku diperkena suh gi tengok bas,last2 tu bas gi kaki bukit....!!!!


2) bas Mara Liner tu kitorang yang punya..(bajet)..haha..konduktor sampai makan panadol ah kira..haha..


3) NAZRUL terlucut tapak kasut waktu kat Jitra..haha..malu seyh..yang best gi dia bleh wat jalan cam tade pape jadik..haha..


4) dapat istilah baru = RESTUUUUUUU.....korang tanya ah ahli rombongan apa maksud dia..haha..hasil idea APEK..


5) panggung wayang kitorang yang punya..bising nak mampossssss...!! agak la..haha


6) main Snooker first time...!!! gila aku wat bola tu lob dengan curve...world class player pun tak dapat skill tu,..haha


7) stesen bas jadi gelanggang raja lawak...!! bayangkan...!!


8) korang batuk la beramai-ramai (untuk lelaki...!) haha..tanya ahli rombongan ar apa mende nih..idea spesial dari NAZRUL....!!!


9) dalam bas waktu balik cam sial bising..UTAN AJI....!!!! haha..idea NAZRUL gak...lawak2...


10)AAaaaaaa...aku dah lupa laaa..aser yang ni je kot..(kes gelak banyak ar yang lupa nih)




Overall aku nak ucapkan trimasss kat korang yang ikut...I have a GREAT time with u all...dah la trip kemarin cam last trip jer coz suma dah nak sambung blaja dah,,SOB3...neway...kita dah GEGARKAN JITRA..!!! haha..okeh...chow dlu..nak semayang manyak33...sok upu kuar..WAAAAAAAA....!!!!!!

No comments:

Post a Comment