Wednesday, March 30, 2011

yoU..I saKit...

                                saya rindu perkataan nie...
                              
                                                        you...:( i sakit...

  dulu-dulu kalau si dia sakit or nak sakit mesti aku akan dapat this message dari si dia..

   then secara automatiknya aku akan jadi doktor merangkap health advisor untuk si dia..:)) describekan ubat..check time dia makan ubat..call her every 1 to 2 hours..senang citer cam personal doktor lah..:))

but....

  sekarang dah tak dah..huu...sometimes aku tak tawu pun si dia tu sakit..kadang-kadang bile call baru dapat tawu..or maybe worse dah dua tiga hari sakit baru dapat tahu..

because....

   si dia cakap si dia adalah seorang wanita yang independent..and she have to be independent..tak boleh nak blame si dia jugak..maybe kalau si dia independent, si dia akan lagi senang..

tapi.....

   dah lama aku jadi personal doktor yang menganggur..:)) use to be somebody for her dulu..

and....

   nak si dia tawu...  i always be there for you..if you need me, just call or text..i'll be there..yeap..i'll be there..:)) 


 haish...rindu...*mata redup sambil pandang ke luar tingkap* :))

No comments:

Post a Comment