Sunday, March 27, 2011

i.......W.O.N.D.E.R...

 sometimes aku selalu terpikir...

                apa perasaan orang yang kena treat cam tissue..

  kadang2 aku try gak buat konklusi sendiri..but tak dapat nak cari jawapan..till aku jumpa sorang member aku nie..dia kata orang layan dia cam tissue

layan macam tissue tu maksudnya: orang akan cari korang bila korang diperlukan..and akan ignore korang bila korang tak diperlukan..eventhough korang member..


simpati aku kat member aku sorang nie..sampai aku sendiri dapat rasa betapa peritnya benda yang dia lalui nie..walaupun aku sekadar mendengar..     


kepada member aku tu..chill k bro..maybe akan ada benda baik untuk ko ke depan nanti..


p/s: and for orang yang treat others like a tissue..think this way..semua orang ada feeling..semua orang should be treated fairly..and cuba korang berada di situasi orang yang korang buat tu..dia dah penat lelah tolong korang time korang memerlukan..at least show that you appreciate it..jangan just time perlu orang tu..baru cari..other than that..korang just ignore je..dia still kawan korang ok..aite..

 

No comments:

Post a Comment