Friday, March 11, 2011

i lOve yOu on youR bf/gf phoNe's caLendar

dalam post aku pagi-pagi buta nie, aku nak share something ngan korang semua...

pernah tak korang set any notes on your loved ones phone's calendar?

i mean..kata-kata perangsang..reminder..or maybe just a simpe i love you?    tak pernah?  kalau tak pernah, you should give it a try..:))

just nak citer pengalaman lalu..aku first time terkeluar idea nak letak notes dalam calendar nie time second sem aku kat uitm..time tu dah dekat2 nak habis asasi kat situ..and yang paling sedih..aku ngan gf aku akan berjauhan pastu..:((
so this one time, kitorang tengah stadi kat foyer..(dua2 stadi, tapi dia dapat ilmu, aku dapat ilmu dia..haha) and aku pun amek la henset dia..time tu dia pakai sony ericsson w... ape tah..warna pink..:)  and open calendar..first thing aku tulis adalah i love you baby... and aku set time dia malam tu..balik je bilik, aku dapat fon call..

"you,nape u setting camni,nak bagi i sedih ke?"

  time tu aku senyum je..aku cakap..aku just nak dia tawu yang aku sayang dia hari2, tapi aku set benda tu untuk nak gtau dia yang aku sayang kat dia..:)

jadi setelah satu notes yang aku set up untuk dia tu..aku akan set up notes every week untuk dia..saja...aku nak buat camtu..aku set notes tu sampai kitorang akan jumpa balik..:)
yang best nye, tanpa aku sedar..dia pun ada set notes dalam henset aku..(tiru..!) tapi just nak gtau korang..notes nie walaupun nampak remeh, tapi benda nie la orang panggil bits in a love relationship..bayangkan korang tak penah check calendar, then ada reminder keluar

     i love you..            i miss you..      cayunk love u lot..!

    bile na jumpa..windu..   lebiu cyunk..  cayunk,jangan lupe i..

tak rasa bahagia ke..time tu..semua benda rasa indah dan best..:)

sebagai penutup post kali nie..korang try la kat korang punye loved one..its gonna be fun.. trust me..:)

aku pun dah lama tak buat benda2 macam ni ngan dia..rindu nak buat benda nie balik..huhu.. 

No comments:

Post a Comment