Monday, March 21, 2011

evEnt and weeKend

     weekend paling havoc ke this week? :))

maybe yes...or maybe not..or both..

    start hari sabtu aku gerak gi uitm melaka balik..sebab Ain ada event..aku dah janji ngan dia pasal event dia ni semenjak kitorang still part 1 lagi..time tu, kitorang just jadi guest pegi event part 4 lain..bile dah dia part 4, dia lak yang kena wat event..so, janji tetap perlu ditunaikan..:)
     
       aku sampai je melaka dah pukul 3 camtu..masuk je uitm dorang dah nak abes wat kejer..'memang tak ar citer die' aku tak tolong kan? so, aku pun meringankan tulang menolong dorang set up tempat..
     nak kata tak tolong..dah tolong...tapi ada je tak pueh hati..

camni citer die...

    lecturer ain nie mula2 tak kenal aku..then bile dah dia tawu kawan ain..dia pun ok la..nak dijadikan citer,time aku wat keje jer..dia ada..so, dia pun ter'puji' la aku..haha.. Ain nie plak panas jer dengar lecturer dia puji aku..so keluar la statement mahal dari mulut dia..

          "nasyrul hakim, tak payah nak tunjuk rajin kat sini..i tawu u sape..kat rumah mana ada camni..suruh orang lain je buat kejer"

  dush...!! 'memang tak ar citer die' kena camtu..fyi,aku nie kalau rajin, rajin betul taw..kalah orang lain kalau aku semangat wat kejer...take note ye siti norain..:)) hee

   dah kena puji tu, lebih bersemangat ah aku wat kejer..kan...dah abes sesi petang..malam plak...aku lak yang excited sal event nie..by the way..my bb nie jadi usher...usher ke~ hee..baca citer selanjutnya..start event kul 8.30..dah 8.15 camtu,budak2 OM dah berpusu-pusu datang (OM adalah office management bukan olympic marseille ye) aku tolong kat pendaftaran mula2..tapi..tak sangka lak ada lecturer yang tak pueh hati..dia tu penilai..so dia kenal la budak2 OM nie..nak dijadikan citer..ada ura2 mengatakan group Ain akan kena tolak markah sal aku..perghhh..!! 'memang tak ar citer die'
          
        so Ain datang kat aku and suruh aku masuk dok dalam je..hmm..yela..time tu ase bersalah giler kot...tak memasal kena tolak markah..tibe2 lecturer event kelas Ain lak kata its ok kalu nak tolong..aik?? poning..! jadi aku decide just dok saja..hee..
        
         mula la majlis..overall okay la majlis dorang nie..worth it la..dengan set upnye..tapi slack theater la sikit...tak dengar..ending majlis ngan budak2 showdown plak..overall..boleh bagi two thumbs up la..:))
         
        Ain usher?? ha...nie nak citer nie..nak kata aku tak paham istilah usher..'memag tak ar citer dia' kan..tapi kalau hanya berdiri tanpa buat pape kira usher ke? ke stander je? hee..jangan marah ye bb..gurau je..:)) tapi itulah yang terjadi..Ain dok atas tu tercangak je..aku lak yang heran ngan tugas dia..tapi malam tu dia cantik sangat..aku suka tengok..:)) jadi dok lah lama2..tak kesah..:))
        
         pas abes je event..kitorang start mengemas..best doe time nie..bayangkan ko orang luar..tapi orang terima cam bukan orang luar..happy kot..actually,budak2 kelas memang dah kenal aku..berkepit jer 24/7 time asasi dulu..hee..:))
        
         abes jer semua..ingat boleh spend time ngan Ain.tapi dia plak letih..although hati memberontak nak spend time ngan dia..tapi..terpaksa memahami keadaan dia..so, im being understanding just for her sake..:))

      hari kedua..hari ahad..aku malam tu tido dalam keter je..tapi ok la kan dari tido merata tempat..pagi2 je dah bangun stadi..sebab aku ada exam..ain janji nak bangun kul 9..so, aku harap sangat dia bangun kul 9..sebab kul 12 lebih aku dah nak kena gerak..aku nak spend time ngan dia..

   tepat kul 9 mesej masuk..tanya aku kat mana..happy oh time tu..sebab dia tepati janji plus aku nak spend time ngan dia..:)) kitorang last2 end up kat kfc..kononnya nak buat assignment..tapi...sembang je lebih..assignment entah ke mana...hee..time tu gak dia belikan aku kek birthday..
   
          terharu aku time tu..although tak seberapa kata dia..bukan secret recipe..tapi bagi aku..itu dah cukup..at least dia ingat..walaupun birthday dah lepas..aku tak perlu apa2..just my siti norain je untuk birthday present..dah memadai..:)) tq bb sebab belikan cayunk kek..walaupun dia yang makan lebih kan...:))
  
          apa aku nak kata last dalam post nie..aku suka bila aku dapat spent time ngan dia..aku suka bila aku dapat attention dia..aku suka bila dia hepy aku ada..itu menunjukkan dia still ingat aku..:))

p\s: memang tak ar citer dia tu adalah ayat trademark Ain semenjak dua menjak nie..:))

zaman muda mudi part 2

usher nie..:))

my birthday cake..tq BB..))

nampak tak? dia yang makan lebih...:))

2 comments: