Wednesday, August 24, 2011

24 AUGUST 2011

24 AUGUST 2011..
sepatutnya tarikh ni amat bermakna bagi aku..
kerana 24 AUGUST 2011 ni genap dua tahun sepatutnya aku couple ngan dia...
tapi semua tu dah tinggal kenangan..
tak sangka dah 2 tahun aku kenal dia..
banyak kot kenangan aku ngan dia..
ingat lagi first time kitorang jumpa...
time tu bestie aku azzim pun ada gak..:)
ingat jugak time kitorang first date kat kedai mamak luar uitm tu
ingat jugak first time kitorang nak berpisah time cuti sem
walaupun kejap..
tapi bagi aku lama..huu..
tak heran la ada quotes camni
"sehari bagiku bagai setahun ingatkan mu"
hee..:)
24 AUGUST actually tarikh declare kitorang couple..
time tu payah sangat nak pilih tarikh..
bajet nak tarikh lawa la..:)
bila kenang2 balik..
rasa happy pun ada
sedih lagi laa..
tapi nak buat macamana..
dah takde jodoh orang kata..
sebulan sebelum tarikh nie aku dah ingat...
tersangat2 ingat..
tapi aku rasa dia tak ingat pun tarikh ni..
buat apa dia nak ingat..
tak penting dalam hidup dia pun..
baik dia ingat benda lain..
sedangkan birthday aku tahun ni pun dia lupa..
aku ingat dia la orang pertama yang akan wish
tup tap tup tap..
dia orang last..
sedih bila ingat balik..
tu pun sebab ex teman tapi mesra dia yang ingatkan
tq ikky..
ko plak yang ingat kan..huhu..
berbalik pada tarikh 24 AUGUST 2011 ni..
aku yang excited sangat walaupun dah takde pape..huu..
text dia tanya ingat tak 24 AUGUST ni ada apa pun..
dia tak layan..
tapi benda biasa la tu..
cuma aku terkilan sangat2..
at least ingat la kan tarikh nie..
tarikh start couple kot..
ini langsung tak ingat..
takpelah..
blogging panjang2 pun takda guna..
bukan boleh sampai kat dia pun benda nie..

anyway..
happy anniversary nasyrul hakim :)
nak wish jugak kat diri sendiri..huu..

No comments:

Post a Comment