Monday, March 7, 2011

sayA suKa awaK biLe awaK adaLah aWak..:))

happy...:))
          
         satu perkataan ni aje yang perlu untuk describe feeling aku kelmarin.. kerana kelmarin si pojaan hati datang ke upm untuk jumpa ngan aku..secara jujurnya, kelmarin aku tak letak harapan tinggi dia akan datang, sebab aku takut aku yang akan frust nanti.. tapi, benda yang aku nak sangat jadi dah terjadi..


     dia datang..!!! :))

          perasaan time dia sampai tu,tak dapat nak describe..kitorang dah lama tak jumpa..hampir 3 minggu..last2, jumpa gak..dia datang ngan dua org kawan dia mimie ngan bell..mula2 kitorang lepak kat mines..nak pilih tempat makan pun susah..chicken rice shop? masuk..tapi..keluar.. nando's? masuk..tapi..keluar..kenny roger's? masuk..keluar? nak kena..! haha..last2 makan kat situ je..

         pas kitorang makan tu,nak tengok movie..tapi..masing-masing tengah takde duet sangat, jadi terpaksa batalkan niat tu..ok..fine..then time pegi putrajaya, aku nak jalan2 ngan dia kat souq, tapi dia tanak n kawan2 dia pun tanak..ok fine..tapi deep inside me..aku nak spend time ngan dia just the two of us..seriously..sebab bila aku ngan dia, aku suka jadi diri sendiri..rindu benda tu..maybe the time will come, who knows?

        actually atas ni just mukadimah..hee..aku just nak share something yang aku realise kelmarin..wanna know what? 


aku rase, aku tak penah puji dia seperti orang lain akan puji dia..seriously.. :( dia selalu tanya aku


"you, eyeliner i cantik tak?" dan aku akan jawab "boleh la/biasa je"


"you,lawa tak baju i?" dan aku akan jawab "ok je/lawa2"


konklusinye, dia selalu tanya aku pasal diri dia..but aku rase jawapan yang aku bagi amatlah tak bagus..:(


sampai satu tahap..bila aku puji dia ikhlas, aku akan dapat jawapan macam ni..


"you,lawa la u hari nie" dia akan jawab "dah la u, takyah nak perli i/tipulah u, i kan tak cantik"


       entah la..aku pun tak paham kenapa aku tak boleh nak puji dia cam orang laen..for example.."ain,u look cute/ain,lawa ek baju/ain,hotties siot.. contoh2 yang aku rasa orang akan puji dia especially lelaki..


    benda nie kadang2 aku regret..:(


tapi aku just nak dia tawu..


   you,u selalu tanya i u ok ke tak..u capuk ke tak..baju lwa ke tak..


    n if jawapan i macam tak memuaskan n mengecewakan u..


   i nak u tawu sumthing pasal i..i bukan jenis orang yang selalu nak puji unless i mean it sincerely..but cara i tunjuk i notice about u is by i menyakat


    you,you tembam..dah besar ha sekarang..rambut macam ulat..asal eyeliner cam opera jepun..


   semua benda kat atas nie, not a regular thing..this is how i show i notices bout u..becoz i tak tawu nak compliment u in a normal way..and im sorry..


  one more thing i nak u tawu..whatever it is..i like you for who you are..not about how you make up, how you done your hair and how your cloth is..


     i fall for you because of your dalaman...
     and plus luaran gak kan..hee..


     i like it when you are who you are...    siTi noRain..



  sebagai penutup post kali nie, aku nak tunjuk kat korang siapa gadis yang dah berjaya buat aku tulis panjang2 nie..and untuk dia..



           i love you..    and ....i love you sincerely...:)



dalam uitm












get it time cuti semester




always like to take picture of her when 3G-ing





 

2 comments: