Saturday, March 5, 2011

P.M.A.

apa itu P.M.A?
ni nak citer nie..tadi aku kuar lepak ngan member aku mosh kat syed bistro..mula-mula kitorang lepak ngan member mosh dulu sebab dah terjumpa..luncai..alih-alih acai nye partner tu kawan aku time sekolah..so kitorang berempat pun dok la semeja..sambil bertemankan mee mamak dan bergelas-gelas teh tarik mosh ngan luncai bukak citer pasal ragbi..aku pun ngadap la dengar,da member bukak citer..best gak dengar citer budak2 nie..lepas je luncai dan member aku tu balik..aku pun open citer kat mosh kes aku kena kat KPZ dua tiga hari lepas..korang takyah tawu la kes apa..tapi secara konklusinya, dia cakap kat aku..

1) aku kena jaga emo aku..baru ley berjaya
2) apa2 aku buat,itu keputusan aku sendiri.takde orang boleh buat untuk aku
3) satu keputusan leh mengubah hidup aku
4) cara kita, kadang2 orang takleh terima, jadi kalau nak berjaya,kena ikot frekuensi orang tu..
5) tak semua orang paham kita

last but not least..amalkan P.M.A iaitu positive mind attitude..
   dalan hidup,ko pegang PMA nie, k0 takkan kecundang...sebab fikiran yang efek tindakan kita..kalau kita positif..semua benda positif..

anyway, tq mosh atas nasihat ko..aku akan try untuk ikot nasihat ko..:))

No comments:

Post a Comment