Sunday, August 23, 2009

bulan puasa then raye..!

sungguh x sangke da dekat nak abes satu sem aku kat uitm melaka yang tercinta nih..haha

macam2 pengalaman yang aku dapat n macam2 kawan yang aku dapat..yang paling penting..kawan2ku ini adalah terbaek among yang terbaek*translate from english* haha..aku takkan lupakan kenangan aku dekat cni..banyak seyh...dari PTSL 1C,kawan2 satu course,lecturer yang hensem dan cute2 n still available n aktiviti gila2 remaja bersama kengkawan...x lupa gak assigment..!quizzes..! n test..!! yang bertubi2 every week..hehe..

aku dah kenal sume dak floor aku yang memang sebelum nih memang tak penah lepak sekail..for example amir aidid,fiqi,mad n the others..korang memang terbaek...! aku gak sekarang dah merempat kat bilik laen..al maklum lah,bilik aku selau menjadi tumpuan..haha..

bulan pose da masuk..dah ari kedua..*n stilll surviving*..haha so,kepada kengkawan..selamat berpuasa yer..!

Super Sunday Futsal Tournament



kitorang skip blok meeting..=P
mubin,arddri n ajim

1 comment: